2023. szeptember 21., csütörtök

Negyvenötödik fejezet

Tomi

Az esti álmatlanság után kissé nehezemre esett a munka, de végül rájöttem, ha otthon kéne ülnöm, beleőrülnék. A srácok profin terelték el a gondolataimat. Mindegyiküknek volt valami problémája, és - ki tudja miért- mind engem keresett meg vele.

- Mit tegyek, ha a párom el akar hagyni?

- Hogy hagyjam el, hogy ne legyen annyira sértő?

- Hogy döntsek meg egy félénk csajt?

Ez utóbbi Danitól származott.

- Gusztustalan vagy! – mordult rá Beky.

- Most mér’? – tárta szét a karját Dani, aki lazán támasztotta a pultot. – Csak ki akarom elégíteni a szükségleteimet. – ettől majd’ megfulladtam. Tény, hogy a gyerek elég sajátosan értelmezte a tartós kapcsolat fogalmát - nála már két hét is annak számított – de szent meggyőződésem, hogy nem volt menthetetlen.

- Csinálj vele valamit, - nézett rám Beky – vagy esküszöm, leverem!

- Csak a szád nagy! – vigyorgott Dani, a lányra, ahogy az elviharzott mellette.

- Szerintem simán le tudna csapni. – vélekedtem.

- Dehogy! Belém van zúgva.

- Na, ezt honnan szedted ember? – röhögtem.

- Az utolsó szilveszteri buli eléggé ferdére sikerült. Spicces volt és bevallotta. Sokszor csak azért piszkálom, hogy idegesítsem.

- Hát, ahhoz értesz.

Viki

A kezem iszonyatosan sajgott, mikor reggel felébredtem, ami nem is csoda, hiszen egész éjjel írtam, aztán valamikor bealudtam. A füzet spirálja szép kis mintát hagyott az arcomon. Levonszoltam magam egy bögre kávéért, miután magamhoz tértem, nekifogtam porszívózni, közben pedig teljes hangerőn szólt az egyik Ákos cd- m.

Délelőtt Lilla hívott, hogy menjek el vele este bulizni.

- Tudod, hogy nem vagyok bulizós fajta! – emlékeztettem.

- Lehet, de megígérted, hogy egyszer eljössz velem, és az most lesz! – mondta ellentmondást nem tűrően. 

- Hát jó! – adtam be a derekam. – Hánykor találkozunk?

- Nyolckor a buszmegállóban. És szexi cuccban kell jönnöd!

- Jó! – morogtam.

- De komolyan, ha nem lesz elég jó, én adok rád valamit! – fenyegetett. Morogva bontottam a vonalat.

Mikor mindennel végeztem feltúrtam a szekrényem valami – a barátnőm elképzelésének megfelelő- szexi cucc után.

Megtaláltam az egyik fiók alján a bordó bársony szoknyámat, ami a térdem fölött végződött, felsőnek pedig egy csipke toppot választottam. Felpróbáltam a kettőt együtt, és a tükör előtt forgolódva próbáltam meggyőzni magam, hogy igenis jó választás. 

Csak Tomi meg ne tudja!

Mielőtt elkezdtem volna készülődni, megszokásból belenéztem a postaládába. Meglepődtem, mikor egy nekem címzett borítékot találtam. Feladó nem volt, első ránézésre egy dvd-t rejthetett a csomag.

Fúrta az oldalamat a kíváncsiság, így betettem a lemezt a lejátszóba. 

Ami ezután történt felért egy rémálommal.

Mikor véget ért a film, még mindig bénultan ültem a kanapén.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése