2023. szeptember 24., vasárnap

Ötvennyolcadik fejezet

 Zsolti

Mosolyogva, szinte eufórikus állapotban csókoltam meg Krisztit.

- Szóval, akkor, megtarthatom a babát? 

Dühösen meredtem rá. – Mégis hogy jut eszedbe ilyet kérdezni te nő! Még jó, hogy!

- Nem lesz még korai? Nem ismerjük egymást olyan régóta.

- Költözz hozzám! És mielőtt megkérdeznéd, nem a pici miatt mondtam. Tényleg szeretnék veled együtt élni, komolyak a szándékaim.

- Legalább lesz közös témátok Tomival. – viccelődött.

Az első pillanatban tényleg meglepődtem a hír hallatán, de hamar feldolgoztam. Szerettem Krisztit, mert a legnehezebb időszakban is mellettem maradt.

 - Hát, öcsém ezt szépen összehoztátok! – veregettem meg Tomi hátát. Ahogy elnéztem Krisztit karjában a kis Nórival büszkeség töltött el.

- Hogy megy az üzlet?- kérdeztem Vikit, aki éppen a mosott ruhát hajtogatta.

- Hagyd csak, majd én megcsinálom. – lépett hozzá Tomi készségesen.

- Papucs! – jegyeztem meg vigyorogva, mire a barátnőm szúrósan nézett rám.

- Kíváncsi vagyok, te mint csinálsz majd kilenc hónap múlva.

- Ugyan ezt. – mosolygott rám Viki. – És, hogy válaszoljak a kérdésedre, az üzlet jól megy. A vásárlók visszajelzései pozitívak.

- Plusz ott a mi tündéri babánk, akit boldog, boldogtalan megcsodál. – jegyezte meg Tomi.

- Ez igaz. Akár magyar, akár külföldi, mindenkit az ujja köré csavar.

Ezzel nem tudtam vitába szállni, én is teljesen a bűvkörébe kerültem a kicsinek. Valahogy nem is ért váratlanul, mikor megkérték legyünk mi a keresztszülei. 


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése