2023. szeptember 24., vasárnap

Hetvenötödik fejezet

 Viki

- Nem megyek. – vágtam be a durcát, bár magam sem értettem miért.

- Dehogynem! – állt meg előttem karba tett kézzel Zsolti, mire elnevettem magam.

- Párkapcsolati tanácsadónak kellett volna menned.

- Ne bátorítsd! – figyelmeztetett Kriszti.

- Szerinted rosszat teszek? – fordult a párja felé Zsolti. Arckifejezése elárulta, kifejezetten jól szórakozik. 

- Nem. – feleltem, és megöleltem. – Igazából hálás vagyok neked, vagyis mindkettőtöknek. Vigyáztok Nócira? 

- Persze, ha gondolod, mire holnap reggel visszajössz, a cuccaidat is összepakolom. – ajánlotta fel nagylelkűen Kriszti. Meg sem próbáltam figyelembe venni a célzását, inkább magamra kaptam a kabátomat, és kiléptem a lakásból.

Szerencsére nálam volt az mp3 lejátszóm, így amíg átzötyögtem Tomihoz zenével próbáltam elterelni a figyelmem.

Adj hitet és elhiszem neked, hogy élni szebben is lehet…

Beleborzongtam ebbe az egyetlen sorba. Eszembe jutott, mikor Tomi játszotta el gitáron. Hiányoztak az együtt töltött idők.

Miközben a kulcsot a zárba illesztettem elrebegtem egy néma fohászt, remélve, hogy a férjem karjaiba tölthetem az éjszakát.

Mikor beléptem az ajtón, és ott találtam a páromat egy bögre kávé mellett az asztalnál ülve, de ja vu érzésem támadt.

- Szia! – szóltam óvatosan. Nem tudtam milyen fogadtatásra számítsak. A levegőben szálló kávé illata megnyugtatott.

- Nóri jól van? – pillantott rám, tekintetéből sütött az aggodalom.

- Ne aggódj, a keresztszülei vigyáznak rá, a tenyerükön hordozzák. – eresztettem meg egy halvány mosolyt, majd nagy levegőt véve leültem vele szemben. – Gondolom, mindent tudsz.

- Igen, Zsolti elmondta. Hihetetlen, a viselkedésed. Elküldeni azt, aki a biztonságodért felel… - a feltörő apró kacaj szívet melengetően hatott rám.

- Hihetetlen az a srác, hogy ezt kitalálta. 

- Ja! Konkrétan azt mondta azt mondta, összezár minket, hogy megbeszéljük a történteket. Szerinte én vagyok az egyetlen, aki képes vigyázni rád.

- Amíg a korházban feküdtél, végig az járt a fejemben, hogy én juttattalak oda.

- Tudod, hogy ez nem így van. Biztosra veszem, hogy a bátyám bérelt fel valakit. Ha bántani mer téged vagy a lányomat, én esküszöm, hogy megölöm! – a szeme szikrákat szórt, tudta, ha oda kerülne a sor, gondolkodás nélkül megtenné.

- Szóval… akkor nem vagy dühös rám? – pillantottam rá félve a választól.

- Mikor elmondtad, nagyon mérges lettem, de miután alaposan átgondoltam, rájöttem, hogy ha rajtad múlott volna, sosem csalsz meg. Becsaptak, és…

- Ha korábban elmondom, az változtatott volna valamin?

- Nem hiszem. – felelte néhány percnyi gondolkozás után. – A testvérem mindenképpen felbukkant volna.

- Ugyan ott tartunk, mint hónapokkal ezelőtt… - sóhajtottam.

- Ez most rosszabb. – túrt a hajába feszülten. – Vincét ismertem, tudtam milyen a természete, de Miki… bennem egy fiatal felnőtt képe él, nem egy férfié, aki isten tudja, min ment keresztül.

- És kettőnkkel mi lesz? 

- Vissza akarlak kapni titeket.

Mázsás súly gördült le a szívemről. Az apró asztalon áthajolva magamhoz húztam, és megcsókoltam. Minden fesztültségem elszállt, az aggodalmaimat, a férjem csókjai háttérbe szorították. 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése