2017. november 20., hétfő

Zakály Viktória Szívritmuszavar

ZAKÁLY VIKTÓRIA

SZÍVRITMUSZAVAR


Fülszöveg:

Csönge. Egy hely, mely mindent megváltoztat. Egy hely, melyet soha nem feledsz. Egy vágy, mely örökre a szívedben marad.
A lány nem hisz a véletlenben, csak a sorsban, a fiú nem hisz a szerelemben, csak a kötelességben. Évek óta ismerősök, látták egymást egyetemi előadótermekben és folyosókon. Mindketten érezték, hogy ez a kapcsolat több lehetne, de soha nem lépték át a határt, nem közelítettek egymáshoz, az érzés beleveszett a szürke hétköznapokba.
Csönge azonban mindent megváltoztat. Öt nap, mely felforgatja a világukat, és lángoló, fájó szerelemre gyújtja a lányt. Bármit megtenne a fiúért, felrúgná a saját életét érte.
De mit érez a fiú? Fel lehet adni mindent a szerelemért? Van-e kiút a múltból, és a jelen láncaiból? Vagy minden út egy padláshoz és egy komor kötélhez vezet?
A sóvár vágyakozásról és egy gyönyörű, felkavaró szerelemről szól ez a regény, mely igaz történeten alapul.
Tudod, mi a szerelem másik neve? Csönge.


Ritkán szeretek bele első látásra egy könyvbe, most mégis ez történt. Már akkor felfigyeltem rá, mikor megjelent (a borító mágnesként vonzotta a tekintetemet), aztán hónapokkal később megtaláltam a kiadó oldalán azt a néhány oldalas mintát. Eddig sosem olvastam el az ilyesmit, mert úgy voltam vele, amíg nincs rá pénzem, hogy megvegyem nem akarom fájdítani a szívem, de ezzel a könyvvel kivételt tettem, Már az a kevés is pillanatok alatt beszippantott, éreztem, hogy több lesz mit egy "jó könyv". Kíváncsiságból felnéztem a szerző blogjára, onnan tudtam meg, hogy ennek a történetnek valós az alapja, s ez letaglózott. Szerintem iszonyú bátor dolog volt, ezt a történetet az emberek elé tárni, komolyan mondom, csodálom érte. Nem tudok mást, csak ismételni azt, amit már előttem olyan sokan írtak, gyönyörű, szívfacsaró történet, ami nem ereszti el könnyen az olvasót, hanem fogva tartja, hiába tette le már rég a könyvet. Kell hozzá egy fajta hangulat, mert nem egy megszokott csöpögős romantikus történet. A nyelvezete gyönyörű, nem értem miért nem került valami komolyabb kategóriába. A fejezetek versekkel kezdődnek, melyek a szerző sajátjai. Külön tetszett a keret történet, amiben megismerjük a költőnőt, aki verses kötete bemutatóján meséli el életének egy fontos és meghatározó eseményét.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése