2017. november 23., csütörtök

Ashley Carrigan Árnyjátékos

ASHLEY CARRIGAN 

ÁRNYJÁTÉKOS



Fülszöveg

Gillian, a nagyszerű üzletasszony, férje halála után pengeélen egyensúlyozik az elit társaság úri gengszterei között. 
Pihenésképp erotikus kalandba kezd egy jóképű férfi luxusprostituálttal, Nickkel, hogy némi színt vigyen a stresszes mindennapokba. A férfi vonzó, beváltja a hozzá fűzött reményeket, de van egy titka… 
Közben felbukkan egy rejtélyes alak, aki a háttérből irányítva az eseményeket sorra meghiúsítja Gillian ígéretes üzletkötéseit. Nem csak meglopja, de az áldozatoktól sem riad vissza, hogy elérje a célját. 
Gillian a lengyel gengsztervezérrel belekeveredik egy kínos üzleti fiaskóba sodródik, és együtt kell megtalálniuk a titokzatos rosszakarót. Főként„ ha életben akarnak maradni. 
Vajon ki kicsoda? Lehet Nick és az arctalan rivális ugyanaz a személy? 
Az Árnyjátékosban senki sem az, akinek látszik, és senki sem játszik nyílt lapokkal. 
Kételyek, váratlan szövetségek, árulás, hűség és szenvedély… 


Ritkán olvasok krimit,erotikus regényt pedig végképp. Egyszerűen kiadadok a szóhasználattól! Értem én, hogy 18+, akkor bármit szabad, de azért na… miért kell például indokolatlanul káromkodni? Sokszor görcsösnek érzem ezeket a történeteket, anniyira "erotikusak" és " felnőttek" akarnak lenni, holott ezzel csak a saját sírukat ássák meg. Lépten nyomon vulgáris, sokszor feleslegesen.

A fülszöveg kíváncsivá tett, érdekesnek tűnt….frászt, ott és akkor beleszerettem. A KMK oldalon lehetőség van beleolvasni a regényekbe, és így is tettem, de, megijedtem, sőt, jobban mondva csalódott lettem. Annyira izgalmasnak tűnt a történet, miért kell ennek is olyannak lennie, mint a többi "erotikus" könyvnek? Oldalakon át tartó, borzasztóan részletekbe menő leírás az együttlétekről…Elnapoltam a vásárlást, de a fene egye meg, nem tudtam szabadulni a könyvtől, mert valami megfogott benne, de nagyon. Azt hiszem Gillian karaktere, erős nő, egy ilyen világban… Végül megvettem. Ó te jó ég!! Ez…imádtam, de nagyon. Mert az együttlétek szépen lettek megírva, éreztem, ahogy szikrázik a levegő… Külön tetszett, hogy a szereplők nem öt káromkodás per mondat stílusban beszéltek, szóval, ez is a helyén volt…….Agyaltam rajta, de nem tudok belekötni. Komolyan. Nem a szex áll a középpontban, ez különösen tetszett. Ha Nick csak egy férfi lett volna a partiról, ez a könyv, számomra akkor is működött volna. Vagy még nélküle is. A tény, hogy egy nő szabadulni akar ebből a világból, önmagában remek ötlet, minden egyéb körítés nélkül.
Ami a karaktereket illeti, mindenki élt, mozgott, volt személyisége, céljai és mindenki ezeknek megfelelően cselekedett, nem hoztak irracionális döntéseket, csak azért mert az írónak olyan kedve támadt. Még a negatív figuráknak is megvannak a maguk indítékai, ahogy az életben is minden cselekedet mögött áll valami. Ettől élt számomra a történet!
Gillian ráébresztett, hogy imádom az erős női karaktereket, akik már tudják mit és hogyan akarnak, és nem az út elején vannak, hogy megtalálják kik is ők, hol a helyük a világban.
Szokásom (attól függetlenül hol tartok) random helyeken kinyitni a könyvet, és csak beleolvasni.Hát, most nagyon megszívtam, mert az összes olyan jelenetet megtaláltam idő előtt, amit lehetett. De! Ez egyáltalán nem rontott az élményen. A nagy csattanó még így is hatalmasat szólt! Itt viszont az én számat hagyta el öt káromkodás per mondat....amire nem vagyok túl büszke, de ez van. Túl jó lett!
Szívesen olvasnék még ilyet, például Glogowski története érdekelne, azt hiszem ő leltt a kedvencem!
Talán mondhatnám, hogy Nick sablonos karakter, egy picit, de még ha így is van sem zavart...vagyis nem érdekelt, mert annyira lekötött az egész történet, hogy nem maradt időm ilyesmiken agyalni.
Azt hiszem, filmen is remekül nézne ki. Legalábbis én biztosan megnézném!

Akik nem szeretik az erotikus könyveket, üzenem, ezzel tegyenek egy próbát. Megéri!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése