2017. november 20., hétfő

Colleen Hoover Hopeless

A koránt sem szent Sky végzős középiskolásként találkozik Dean Holderrel – egy sráccal, aki nagy nőcsábász hírében áll. 

COLLEEN HOOVER

HOPPELESS


Fülszöveg
A koránt sem szent Sky végzős középiskolásként találkozik Dean Holderrel – egy sráccal, aki nagy nőcsábász hírében áll. A fiú már a legelső találkozás alkalmával rabul ejti a szívét, ugyanakkor félelmet is kelt benne. A múltjára emlékezteti Sky-t, aki hosszú időn át próbálta eltemetni magában a történteket. Eldönti, hogy távol tartja magát a fiútól, de annak kitartása és ellenállhatatlan mosolya hamar semmivé foszlatja az elhatározását. Dean azonban maga is nyomasztó emlékeket őrizget. Amikor ezekről tudomást szerez, az visszavonhatatlanul megváltoztatja Sky-t, talán örökre szétrombolva lelkében a bizalom érzését.
A múlt mindkettőjükön mély sebeket ejtett, melyek csak akkor gyógyulhatnak be, ha bátran szembe tudnak nézni a történtekkel. Az őszinteség az egyetlen út, hogy végre szabadon, korlátok nélkül éljenek és szeressenek. A Reménytelen egy olyan regény, amitől eláll a lélegzeted. Elvarázsol, magával ragad, transzba ejt. Készülj fel, hogy újra átéld az első szerelmet…

Bármire is gondoltok majd a fülszöveg elolvasása után, higgyétek el, annál durvább a dolog. Legalább is nálam így volt. Mindenki sírósként harangozta be ezt a könyvet, én kiabáltam olvasás közben ( képtelen vagyok civilizáltan olvasni, illetve csendben). Ami a címet illeti, akadtak elképzeléseim, aztán kiderült tévedtem. Nem egy megszokott történetet alkotott a szerző, bár előre úgy tűnhet.
Sky nem ébresztett bennem sem utálatot, sem eszeveszett rajongást. Hibát sem találtam benne, de egy mondatán nagyot nevettem. " Az, hogy szeretek sütni, nem jelenti azt, hogy tudok is" ( néha ezzel én is így vagyok). Szóval, amolyan egy a sok közül szereplő volt.
Holder... azt hittem, amit az író akart, hogy higgyek. Kezdetben őt is beskatulyáztam.
Az egész könyvet átlagosnak hittem, és nem értettem miért van oda tőle mindenki. Viszont akadtak fejezetek (13 évvel korábban...) amik arra utaltak, hogy a háttérben valami rejtőzik, mindkét szereplő életében.
Holder titka kiderül a történet folyamán, Skyé viszont húzódik, de mikor megtudjuk nincs megállás. A darabok egymás után kerülnek a helyükre, és a végén egy hihetetlen múltbéli eseménysor rajzolódik ki elénk.
Összességében hatalmas meglepetést okozott a könyv, megérte elolvasnom.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése