2017. november 20., hétfő

Helena Silence Enigma

HELENA SILENCE

ENIGMA




Fülszöveg:

A szülei halála után Lena Wall a bűntudatban fuldokolva utazik sosem látott nagybátyjához, hogy új életet kezdhessen. Mélyen magába zárja a titkot, amely fokozatosan felemészti: képes lett volna megakadályozni a tragédiát, ha hallgat az álmaira. A meggyötört lány nem tud felejteni, amit csak súlyosbít feltartóztathatatlanul éledező képessége, mely örökre az őrületbe taszíthatja. Megtagadja önmagától az emberi érintés melegét, mert retteg a következményektől, de új gondviselője ráébreszti, nem kell többé rácsok mögé bújnia. Lena lassanként erősebb lesz, és igazi érzővé válik. Egyetlen érintéssel belelát múltba, jelenbe, jövőbe. Biztos támaszra, barátra lel, majd ott, ahol nem is képzelné, a szerelem is rátalál.
Sokáig úgy tűnik, minden egyenesbe jön, de aztán történik valami.
Egy kisfiú sikolya töri meg az erdő csendjét. Lena iszonyúan fél, de elhatározza, soha többé nem hagyja, hogy a szeretteit baj érje. Ha kell, a saját élete árán is megvédi az övéit.

Először is... Őszinte leszek, nem szeretem a fehér borítókat, mert túl könnyen lesznek koszosak (sajnos nem mindenki vigyáz a könyvekre), ez mégis a kedvenceim közé tartozik, mert egyszerű, semmi giccs.
 Azóta szerettem volna elolvasni, hogy megjelent, mert a tartalom alapján érdekesnek ígérkezett. Sírós, szomorú történetre számítottam, de egy szerethető, izgalmas könyvet kaptam.
  Lénát elejétől fogva szerettem, és bár törékenynek tűnik (ami a múltja fényében érthető) mégis végig éreztem, hogy képes mosolyogni, csak időre van szüksége. A történet azonnal meg is adja a lehetőséget Zoe személyében. A lány teljes ellentéte Lénának, be kell vallanom eleinte a sok "nyuszkó" irritált. Talán túlságosan is pörög az a lány, de egyébként nagyon is szerethető. Egy vidám energiabomba! Azt hiszem, mindenkinek szüksége lenne egy olyan barátnőre. Ethel...oh, istenem! Egy gyöngyszem, a saját nagymamámra emlékeztet :) Ami a fiúkat illeti, Alexet kellene favorizálnom, és valamilyen szinten azt is teszem. Hétköznapi, a szó legjobb értelmében, ráadásul egy olyan személyiség, aki azt hiszem a mai világban ritka. Tiszteli a családot, becsületes, szóval tökéletes! Mégis azt kell mondjam, az első számú férfi ebben a könyvben számomra Victor Wall! Tökéletes apafigura, szilárd jellem, akire bármikor számíthatsz. Számomra a megtestesült nyugalom. És végtelenül türelmes, hiszen végig Léna mellett áll, türelmesen segít neki fejleszteni a képességeit. A lánynak nem csak a képességével kell megbirkóznia, hanem a szerelemmel is, ami számára eddig ismeretlen volt. Utóbbi kissé kiszámítható, de a Victorral való kapcsolatát hatalmasat csavart a szerző. A végén pedig próbára teszi Léna képességét, amiért nagy árat fizet a lány. A végére olyan izgalmas cselekmény alakult, amiről nem hittem volna, hogy ebben a könyvben előfordulhat. Az egyetlen rossz, hogy szerintem túl hamar lett vége, én vártam volna még néhány oldalt.
 A környezetről csak annyit tudok mondani, hogy imádtam. Sosem jártam Colorádoban, de ezek után elmennék! Enigma, oh istenem! El tudnám képzelni, hogy ott élek, gyanítom legtöbb időmet a könyvtárban és Léna szobájában tölteném :)
Lényegében szórakoztató könyv, ami nagyon magával ragadott, épp ezért nem is tartott sokáig, hogy elolvassam.



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése