2017. november 20., hétfő

Molly McAdams Kétesélyes Szerelem

MOLLY McADAMS

KÉTESÉLYES SZERELEM


Fülszöveg

A tizennyolc éves Harper egész életét tengerészgyalogos apja szigorú felügyelete alatt töltötte, most azonban elérkezett az idő, amikor végre a saját életét élheti, és olyan tapasztalatokra tehet szert, amelyekről korábban csak az apja egységében szolgáló újoncoktól hallott. Harper hatalmas reményekkel kezdi meg első évét a San Diego-i Állami Egyetemen.

Új lakótársának köszönhetően Harper hamar belecsöppen a bulik, a helyes pasik, a családi élet és a mindent elsöprő érzelmi viharok világába. A szíve csaknem kettészakad, amikor egyszerre szeret bele új barátjába, Brandonba és szobatársa bátyjába, Chase-be. Kemény külsejük és viharos múltjuk ellenére a fiúk imádják Harpert, és bármit megtennének érte – ha kell, félreállnak, csak hogy ő boldog legyen.

Egy keserédes szerelmi történet...
Ezt a könyvet csak lányoknak ajánlom, persze, ha egy fiú kezébe kerülne, szívesen olvasnám a véleményét.
Ahogy olvashattátok, szerelmi háromszögről van szó. Adott, Harper, aki kemény apja felügyelete alól kikerülve, bele kóstol az egyetemi életbe, és rögtön elcsavarja a fejét két fiú, akik közül egyik sem szent.
Több olyan könyvet is olvastam, ahol szerelmi háromszög szolgál bonyodalomként, és ilyenkor valaki mindig unszimpatikus lett, mert bekavart, kihasznált valakit...stb. Ezzel szemben itt, mindenki nyílt lapokkal játszott (jó, majdnem). Mindhárom főszereplőben becsültem, hogy nem árultak zsákbamacskát.
Harper a szó legjobb értelmében egy hétköznapi lány, hétköznapi gondokkal. Borzasztóban a szívembe zártam, főleg, hogy a történet végére, a lány helyett már egy nő "állt előttünk".
Azt hiszem igazából ebben a könyvben értettem meg a szerelmi háromszöget, és ez volt az egyetlen olyan történet, ahol nem irritált. Szerelem és szerelem köz is van különbség, és ha őszinte akarok lenni, nem tudnám Harpert hibáztatni a döntéseiért, (magamat ismerve, nem vagyok biztos abban, hogy másként cselekedtem volna mint ő, ha a helyében lettem volna).
Fiúk!
Brandon a tökéletes partner, a biztos pont (egy leheletnyi rossz-fiús beütéssel). Chase, a rossz fiú, akiről képtelen vagy elhinni, hogy valaha bárki kedvéjért is megváltozik
 Mindkettő ölni tudna a lányért, és félreállna, hogy boldog legyen! Nem árulom el, hogy végül ki lett a befutó, mert ez a történet, nem a szokványos szirupos fajta. Néha úgy éreztem megszakad a szívem. Nem tini sztori kategóriába sorolnám, érettnek tűntek a szereplők, és az is, ahogyan a felmerülő problémákat kezelték.
Harper helyében megőrültem volna, mert itt nem lehetett helyes döntést hozni, valakinek fájdalmat kellett okozni.
Ami biztos, hogy nagyszerű élményt nyújtott az olvasás, és amíg a szerző világában éltem, beleszerettem két nagyszerű srácba!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése