2017. november 20., hétfő

Maggie Stiefvater Sinner

MAGGIE STIEFVATER

SINNER (MERCY FALLS FARKASAI 4)


Fülszöveg:

meglelt
Cole St. Clair csak és kizárólag azért jött Kaliforniába, hogy visszaszerezze Isabel Culpepert. A lány Cole tönkrement, üres élete elől menekült, amivel csak még inkább tönkretette és kiürítette azt. Cole nem csak akarja Isabelt. Szüksége van rá.
elvesztett
Isabel próbál új életet kezdeni Los Angelesben. De nem igazán megy neki. Épp olyan jó ebben a színjátékban, mint az összes többi színészkedő ember… de mégis, mi értelme folytatni? Mit nyerhet mindezzel?
bűnös
Úgy tűnik, Cole és Isabel múltjának sosem volt jövője. Ugyanolyan könnyedén képesek megmenteni egymást, mint széttépni a másikat. Az egyetlen dolog, ami biztos: nem engedhetik el egymást.


Már akkor szerettem ezt a könyvet, mikor még csak szóba került, hogy Maggie megírja. Korábban is írtam, hogy a sorozatban Isabel és Cole lettek a kedvenceim, ez mos csak fokozódott, mivel ez a kötet kettejük kapcsolatáról szól. Képesek tönkre tenni, és az egekbe emelni egymást.
A helyszín a hűvös Mercy Falls helyett ezúttal a forró Los Angeles. Beletelt néhány oldalba, mire ezt megszoktam, mivel a korábbi könyveket őszi könyvnek tekintem, ezt értelemszerűen nyárinak.
Cole még mindig egyszerre őrült és egy hihetetlen zseni. Szenvedélyes zenész, de végig arra vártam, hogy mikor tesz végleg tönkre mindent maga körül. Az, hogy belevágott a valóság show-ba eleinte nem tűnt idegennek, tőle nem is számítottam másra. Baby-n (övé a műsor) viszont nehezen tudtam kiigazodni, tényleg úgy tűnt, szándékosan akarja romba dönteni Cole-t akár lányokkal, akár a róla készített anyaggal. Ezek mellett minden tiszteletem a srácé, mert ő tényleg tisztességesen játszott, és szereti Isabelt. A lány élete sem csillogás, jócselekedet gyanánt feltett szándéka, hogy segít a vele egy házban lakó Sophiának végre igazán élni.
Sophia mellett sok új szereplőt megismerünk, például már a legelején Leont a sofőrt, aki Cole mellé csapódik. Az övék egy nagyon érdekes páros, a férfi igazi apafigura a fiú számára. A másik, egy darab a múltból, Jeremy a NARKOTIKA tagja. Csodáltam, hogy kibírta Cole mellett, de tényleg. Nekem ő valahogy nagyon nem illett a Cole féle világba.
Örültem, hogy –még ha csak egy villanásnyi időre is, előkerült Sam és Grace, akiket furcsa mód nem hiányoltam a történetből (ne értsetek félre, őket is szerettem, de nem feszített szét a kíváncsiság, hogy mi lehet velük).
A történetnek adtak egy keretet, ami őrült, akár csak Cole, és ez kimondottan tetszett.

Belekötni nem tudok, a többi részhez képest persze furcsa volt, de szuper! A borító pedig csodaszép és ütős.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése