2017. november 20., hétfő

Rebecca Donovan Visszafojtott lélegzet


REBECCA DONOVAN

VISSZAFOJTOTT LÉLEGZET (CSAK LÉLEGEZZ 2)


Fülszöveg

Weslynben most mindenki tudja Emma titkát, de Carol már nem bánthatja. Vannak, akiket még mindig kísértenek annak az éjszakának a borzalmai, és vannak, akik kénytelenek szembenézni döntésük következményeivel. Emma csak most kezd visszatérni az igazi hétköznapokba, és ebben segítségére van életének két legfontosabb személye, szerelme, Evan és legjobb barátnője, Sara. A lány úgy dönt, hogy itt az ideje, hogy anyjával is szorosabbra fűzze a viszonyát, ennek előmozdítása érdekében hozzá költözik. De biztosan ez a legjobb döntés? Képes lesz – e szembenézni mindazzal, amit múltja rejteget?

Kezdjük a borítóval, ami nekem ijesztő egy kicsit (egyébként a könyvből kiderül, hogy Emma szobájának ajtaja fekete, szóval ő az ágyon fekve pont ugyan ezt látja, amit mi a borítón).
Bár itt is akadtak megpróbáltatások Emma számára bőven, valahogy mégsem tűnt olyan keménynek ez a kötet, mint az előző. A döntés amit meghozott, hirtelennek tűnt, értem én, hogy megakarta is merni az anyját, de én a helyében elkerültem volna messze és maradtam volna Sara szüleinél. Olvasás közben nem tettem mást, csak reméltem....hogy jobb lesz...hogy az anyja megváltozik. Emma is ezt tette, és bevallom ezért nagyon haragudtam rá, néha megcsaptam volna, hogy vegye már észre, hogy itt sem jobb neki! Csöbörből vödörbe esett szegényke. Rachel eleinte próbálkozott, hogy anyaként viselkedjen, ezt becsültem is benne, de az első sírós-lerészegedős alkalom után eltűnt az érzés, és nem maradt más, csak a szánalom. Végig az a kérdés zakatolt a fejemben, hogy hogyan képes egy anya nem szeretni a gyerekét? Függetlenül attól, hogy akarta-e a babát, vagy sem.
Sara barátként végig Em mellett áll, Evan is vele van, de az ő kapcsolatuk bonyolódni látszik, mivel ebben a kötetben már új karakterek is belépnek a történetbe. Analise, aki meg akarja szerezni magának Evant, és Jonathan, aki Emmával kerül különös kapcsolatba. Oké, utóbbi férfit bevallom nem tudtam szívből gyűlölni. Rachel partnereként kerül be a képbe, a kapocs közte és a lánya közt pedig annyi, hogy ő sem bír aludni, így sokat beszélgetnek ők ketten éjszakánként a kanapén. Ne értsetek félre, a férfinak van sötét oldala is, ez érzőik rajta, de nem több egy olyan embernél, aki azt a valakit keresi, akivel őszintén beszélhet  a világon mindenről. A gondolataitól kezdve, a múltban elkövetett tettekig....
Arról nem is beszélve, hogy ennek az egésznek az lett a vége, hogy Emma arra jutott jobb lett volna, ha nem éli túl Carol támadását. Azt, hiszem sosem haragudtam még ennyire könyvre.
Összességében szerettem a könyvet, másodszori olvasásra is. Tény, kell hozzá egy adott komor hangulat, de akinek tetszett az első érsz ezt se hagyja ki!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése