2018. november 26., hétfő

Kávékalandok - Forest Cafe

Helyszín: Forest Cafe
Helyileg: Budapest, Papnövelde u. 2, 1056
Online: https://www.facebook.com/ForestCafeHungary/
Ital: Hosszúkávé

A forrócsoki utáni kávé iránti vágyam viszonylag néhány perc és lépés után sikerült orvosolni. Az első erre alkalmas hely ugyanis, az utca túloldalán volt. Nem ismertem a helyet, akkor jártam ott először.

A helyiség maga kicsi, nem férnek el sokan, ám ezt egyáltalán nem fogtam fel negatívumként, az atmoszféra kárpótolt. 
Halványzöld falak, ránézésre kényelmes ülőalkalmatosságok és növények. Mintha a belvárosban egy kis óázisba csöppentem volna.
Helyetfoglalva észrevettem az asztalokon lévő kis mécseseket. Rögtön eszembe is jutott, milyen hangulatos lehet mikor odakint esik, míg mondjuk én bent a puhán ücsörögve kávét szürcsölök, a gyertya lángját bámulva. Idillinek hangzik. No majd egyszer!

Külön szerettem a kis asztalkát, ahol éreztem a tenyerem alatt a fa anyagát. Oké ez leírva furcsán hangzik, de jó érzés volt. Még ez is.

Közben megemlíteném a zenét, ami nem tudom, hogy rádió, vagy lejátszási lista lehetettt, de mikor Linkin Park szólt, felkaptam a fejem. Nem számítottam rá egy ilyen helyen. Egyébként változatos zenék szólnak, nem zavaró hangerőn. 

Az ital:
Azt hiszem újra értelmeztem az erős kávé fogalmát! Ennek ellenére semmi kellemetlen utóízt nem tapasztaltam, de azért aki nem bírja, ne így igya.
Alapkávék kaphatók, limonádé és különféle sütemények (amiket szívesen megkóstoltam volna, de hát pont előtte ittam forró csokit, szóval majd legközelebb).

Ha nyugalomra vágynék, egy helyre ahol elbújhatok a külvilág elől odamennék. Az egész kényelmes, nyugodt, egyáltalán nem feszengős.
 Pecsétet is gyűjthettek, így a nyolcadik kávé ajándék. A gyűjtést is nagyon kreatívan oldották meg. A kátyán egy fát láttok, a pecsétek pedi a fa irányába sétáló emberkék lesznek, az utolsó pedig a logon látható alak. (Kaptam már másol is ilyen kártyát, de korántsem volt ennyire kreatyvan kivitelezve. Szép munka, hogy még erre is figyeltek!)


Az árak egy belvárosi helyhez mértek, így aki nincs hozzászokva, picit magasnak találhatja őket.

Viszont, elképesztően jólesett, a rövid beszélgetés, ahol kérdezek, én peidg lelkesen elmeséltem, nagyjából azt amit itt leírtam Nektek. Ritkán tapasztalok ilyesmit, persze sokszor az időpont nem alkalmas egy rövid csevejre. Szóval ettől is maradandó lesz számomra a hely!

Összességében teljesen pozitív érzésekkel távoztam, és biztos vagyok abban, hogy nem most jártam ott utoljára!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése