2018. június 28., csütörtök

Erin Watt Megtört Herceg

ERIN WATT 
MEGTÖRT HERCEG (ROYAL CSALÁD 2.)



Fülszöveg
Kikötőben vívott ökölharctól kezdve az iskolai bunyóig: életek omlanak össze a csillogó-villogó palotában, miközben egy srác próbálja menteni a bőrét. 
Reed Royalnak mindene megvan: vonzó külső, befolyásos család, sok pénz. Az elit gimiben sorban állnak a lányok, hogy vele lehessenek. Ő viszont magasról tesz mindenkire, mert csak a családja érdekli – amíg Ella Harper be nem sétál az életébe. 
Izzó gyűlölettel indul a kapcsolatuk, mert azt akarja, hogy az apja új nevelt lánya szenvedjen. De aztán minden átfordul valami egész másba. Közel akarja tudni magához Ellát. Biztonságban. Egy ostoba hiba miatt azonban Ella elmenekül a karjaiból, így káosz köszönt a Royal-palotára. Reed azon kapja magát, hogy összeomlik az egész világa. 
Ella már nem kíváncsi rá. Azt mondja, hogy csak tönkretennék egymást. 
Talán igaza van.

A borító szintén gyönyörű! Már itt szerelmes lettem. Viszont kicsit féltem, mert azt hittem, ez is olyan lesz, mint a többi férfi szemszögből írt folytatás. Ugyan az a cselekmény, csak a másik oldalról. Tévedtem. 

A Megtört Herceg ott folytatódik, ahol a Papír Hercegnő véget ért. A különbség csupán annyi, hogy itt már nem csak Ella, hanem Reed szemszögéből is olvashatunk.
Ez szerintem kifejezetten jót tett a történetnek, így legalább kevésbbé vontam le vontam le téves következtetéseket, ami Reed cselekedeteit illeti.
Ami azt illeti, a srác tényleg nem egyszerű (enyhén fogalmaztam, tudom. Nagyon) viszont tény, hogy bármit megtenne Elláért és a szeretteiért (a bármi tág fogalom. Ezt jobb, ha megjegyezzük).

Lassan indult be a sztori. Viszont, itt látszott igazán mekkora hatással volt Ella a Royal család életére (pozitív értelemben).
A hiányával járó következményeket viszont ijesztő volt nyomon követni. Főleg, ami a gimit illeti. Tudván, hogy milyen szigort tartottak a fiúk, és látni, hogy hova fajult a dolog. Basszus tényleg létezik ilyen mértékű kegyetlenség egy iskolában, vagy ez csak elképzelt dolog?

Valerei-t a szívembe zártam. Ha azt írom, közel éreztem magamhoz és némi hasonlóságot véltem felfedezni kettőnk között még félreérthető lehet, de így van. Attól mert valaki szende könyvmolynak tűni, nem feltétlenül csak ennyi. Talán csak a környezetén múlik.
Viszont! Kíváncsi vagyok alakul-e valami a későbbiekben közte és Wade köztött. Azt hiszem jó páros lennének.

Reed... Oké, féltettem, és aggódtam érte, de ennyi. Számomra ő mindig is a Pasi volt, és az is marad. Valahogy nem tud kilépni nálam ebből a szerepkörből.
Easton akár egy szerető báty, amiért imádom és folyton eszembe juttatja, hogy nekem nincs bátyám, de ha lenne azt kívánnám olyan legyen, mint ő. Furcsa, hogy tőle mindien mozdulat teljesen másként hat. Testvéri szeretettel, nem pedig szenvedéllyel.
Gideonról kicsivel többet tudtunk meg, de én azt kívánom, bár ne így lett volna.
Az Ikrek furcsák, de hát, ha ők ezt élvezik, akkor hajrá!

Basszus! Az állam még mindig a padlón hever, vagy talán még annál is lentebb. A szotri mégm indig hétköznapi, csak még izgalmasabb. Ellának meg kell vívnia a saját harcát a gimiben, és újra helyre kell tennie az életét.

Nem is tudom mit gondoltam, vagy mire számítotam. A végére nagyon felpörögtek a dolgok, de...komolyan, erre nincsenek értelmes szavak, csak annyi, hogy WTF???
Az utolsó oldalakon sokkot kaptam, és éppen próbáltam kiheverni... De jött az utolsó oldal utolsó mondata és végképp kiakadtam! Hogy lehet így befejezni? 
Utoljára Böszörményi Gyula Ármány és Kézfogó című regényének vége akasztott ki ennyire.

Ha az előző köteztet szeretted, ezt imádni fogod!

1 megjegyzés:

  1. Hasonlóan éreztem én is magamat, amikor végeztem :D már nagyon várom, hogy megjelenjen a következő - remélem mihamarabb megkapjuk :3

    VálaszTörlés