2018. június 11., hétfő

Kia interjú

Sziasztok! Ezúttal a Szívregények szerzőjét faggattam. Fogadjátok szeretettel!

Mióta írsz? Melyik volt az első regényed?
Amióta megtanultam írni, tehát olyan hét- vagy nyolcéves koromtól – egy mesével kezdtem, utána pedig nem volt megállás, jött mindenféle. Az első befejezett regényem egy fantasy, az 1800-as években játszódik, és leginkább az álmok és a fantázia mibenlétéről szól. Ugyan büszke vagyok rá, de azért ma már rengeteg hibáját látom.

Mennyi időt vesz igénybe egy történet megírása?
Nagyon változó. A tényleges megírás általában körülbelül két hónap, de akkor nem számoltam bele az átolvasásokat, a javítást, az rendszerint hosszabb idő.

Ha lenne egy órád melyik  karaktereddel beszélgetnél szívesen és miről?
Azt hiszem, Fannival, és úgy általában az életről, a világról, és egy kicsit kifaggatnám a családjáról is.

Melyik karaktered bőrébe bújnál?
Egyik karakterem bőrébe sem bújnék, szeretek önmagam lenni. :)

Az oldaladon megtalálhatók a regényekben említett zenék, filmek. Ezek a te ízlésedet tükrözik, vagy kimondottan az adott jelenethez választod őket?
Javarészt az én ízlésemet tükrözik, bár akad egy-két olyan is, amit kifejezetten az adott jelenethez választottam.

Romantika és erotika (számomra)tökéletes egyensúlya jellemzi a regényeidet. Mennyire nehéz, avagy könnyű ezt megtartani?
Örülök, hogy számodra tökéletes az egyensúly. A kérdés fogós, mert igazából nincs rá válaszom, általában hagyom, hogy a karakterek alakítsák a történetet, úgyhogy ez az egyensúly nekik köszönhető. :)

A Kőszív végére egy boldog de kusza családot kapunk. Ez szándékos volt, vagy egyszerűen így alakult?
Így alakult. Ahogy írtam, folyamatosan helyet kértek az újabb és újabb karakterek, sőt, olykor engem is alaposan megleptek az érkezésükkel, még az is előfordult, hogy én sem tudtam, hova vezet majd a felbukkanásuk, de szerencsére aztán szépen összeállt.

A Fekete Főnix hangulatban és stílusban is eltér a többitől. Mennyiben volt más írni, mint az előzőket? Mi adta az ötletet a történethez?
Nagyon más volt írni, témájánál és hangulatánál fogva sokkal nehezebb, leginkább lelkileg, ugyanakkor izgalmas volt kicsit más hangon „megszólalni”.
A szereplők nagy része és félig-meddig a végkifejlet adott volt egy másik történetem miatt, az alapötlet viszont a saját bizonytalanságomból fakadt, sokfelé csapongtak a gondolataim, lényegében így született meg a lány, aki elvesztette az álmait, a többi pedig már adta magát.

Min dolgozol most és mik a későbbi terveid?
Most nagy erőbedobással éppen semmin nem dolgozom, több ötlet is kering a fejemben, némelyikbe már belevágtam, de még nem tudom, végül melyiket fogom írni. A terveim között szerepel több sorozat következő része, illetve két teljesen új történet is, de mivel nem tudom, sor kerül-e rájuk, ezért konkrétumokat egyelőre nem árulnék el.

Köszönöm szépen a kérdéseket, az érdeklődést! :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése