2018. augusztus 20., hétfő

Kávékalandok - Azték Choxolat

Helyszín Azték Choxolat! (Károly Krt. 22)
Online http://aztekchoxolat.hu
Ital Kedvkerekítő
Ára 850 Ft

Tudom a sorozat címe "Kávékalandok" a képen látható ital pedig forró csoki. Remélem elnézitek nekem ezt a kitérőt!
Már tavaly is megfordult a fejemben a mostanihoz hasonló sorozat, de a tervezésnél tovább nem jutottam vele, aztán az idő múlásával el is felejtettem az egészet.
Ekkor bukkantam rá egy netes cikkben az Aztékra, s már akkor beelszerettem.

Kezdjük az online felülettel. Egyszerű, könnyen kezelhető. Minden fontos dolgot megtalál rajta az ember. Ismertetőt, képeket (tökéletes kedvcsináló), elérhetőséget, néhány szót a kínálatról. Ezen kívül megtalálhatók Facebookon és Instagramon.
Egyetlen dolgot emelnék ki rögtön az elején, mégpedig, hogy a részletes kínálatot nem találtam sehol. Ezt furcsának találtam, említhetném negatívumként, de nem fogom, mert ellensúlyozták (szóval legyen csak valami zavaró tüske).

Az üzlet egy udvarban található, így egyáltalán nem zajos. Viszont pici, szóval ne nagy táskával menjetek. Időjárástól függően kint és bent is leülhettek, s ha az utóbbit választjátok, maradhattok lent, vagy fel is mehettek az emeletre.Miután leadtam a rendelést az utóbbi mellett döntöttem.

Előtte viszont rendeltem! Mielőtt odamentem attól féltem, egy rakás szerencsétlenségként toporgok majd, míg eldöntöm mit szeretnék inni. Szerencsére a két ott dolgozó lány kisegített a bajból. Kedvesen, mosolygósan elmondták milyen italok és egyebek közül választhatok( forrócsoki, kávé alapú italok, teák, csokik, sütik mindenféle mentes dolgok), majd kaptam egy itallapot is. Nem siettettek, így nyugodtan nézelődtem.
Kapásból három ital is elnyerte a tetszésem, így inkább megértem egyiküket  segítsen választani. Ennek eredménye lett a képen látható csoda!

Szóval rendelés után elfoglaltam a helyem odafönt., ahol azonnal kiszúrtam az asztalokon lévő kis könyveket, amelyekbe a vendégek írhatnak néhány kedves szót (hiába tetszett az ötlet, csúnyán elfelejtettem, de remélem ez a bejegyzés kárpótolja őket ha olvassák).
 A hely csendes, az egyetlen zaj a halkan duruzsoló rádió, ami cseppet sem zavaró. (Utólag eszembe jutott, ha lent foglaltam volna helyet, végignézhettem volna, ahogyan az italom elkészül).

Pár perc múlva megkaptam az italt. Te jó ég! Emlékeztek a mézeskalács fűszerkeverékre? Na ez valami ezerszer jobb de nem agresszív sem ízre sem illatra.
Az első korty után, nem is tudom... fogd életed legjobb karácsonyát és öntsd bele egy bögrébe!
Lassan ittam, élveztem minden egyes kortyot, lehunyt szemmel ellazulva. Tökéletes volt, megnyugtatott. A jegyzetembe azt írtam, "Valahogy így érezhettem magát Harry mikor csokit evett egy dementor felbukkanása után".

Tetszett, hogy engedtek ott lenn, nem éreztem, nem éreztem azt, hogy amint megittam az italom azonnal távoznom kell. Igaz csupán egyetlen órácskát töltöttem ott, de azt teljes nyugalomban.

Beszéljünk az árakról. Ahogy láthatjátok, nagyjából ezret fizettem. Elsőre talán soknak tűnhet, de szerintem megéri, mert nem merül ki néhány kortyban. Ittam már máshol kevesebbért bár az kevesebb is volt.

Összességében, imádtam ott lenni, s abban is biztos vagyok, hogy nem most jártam ott utoljára. Bánom, hogy eddig húztam a látogatást, de talán most volt rá igazán szükségem.
 Tökéletes ha magadban lennél, vagy ha nyugodt helyre és finom italra vágysz egy kellemes beszélgetéshez.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése