2018. október 31., szerda

Kávékalandok - Ahoy!

Helyszín:Ahoy! Csokoládé, Limonádé és Gofri bár
Online:https://www.ahoycafe.hu/
Helyileg: 1053 BP, Papnövelde utca 3.
Ital:Levendulás, kókuszos fehércsoki, tejszínhabbal.

Itt kéne lennie egy fotónak, de nincs, mert mire eszembe jutott, hogy kellene, már megittam!
Ezért utólag beszúrtam egyet az Ahoy oldaláról.

Forrás: ahoycafe.hu
Teljesen véletlenül találtam rá a helyre, valahol az internet bugyraiban, a kínálat alapján kedvet kaptam hozzá, hogy kipróbáljam.

Kezdésnek az oldalukat böngésztem végig.
Maximálisan elégedett vagyok a felülettel, mert minden szükséges tudnivaló, fent van, így felkészülten tudtam odamenni. Étel és ital kínálat árakkal, így előre kikalkulálható mennyibe kerül majd a fogyasztásunk. Talán ez volt a legfőbb oka annak, hogy elmentem. A tudat, hogy én állíthatom össze amit innék (érdekelne, mi volt a legkülönlegesebb amit kértek).

Többszöri átnézésre két lehetőség körvonalazódott előttem.
Étcsoki fahéjjal, naranccsal és mandulával, vagy, fehér csoki levendulával és kókusszal.
Az utóbbi mellett döntöttem.

Könnyen odataláltam, a Ferenciek terétől, csupán néhány perc gyalog.
Az első, ami feltűnt, hogy a helyiség milyen pici, de kellemes hangulatú. Miután leadtam a rendelést, felfelé vettem az irányt. Amit akkor láttam, nem számítottam rá. Amennyire szűkös a hely odalent, annyira tágas odafönt a galéria.
 Ha szabad lett volna a kis asztal a lépcsőfordulóban, oda ültem volna, de nem volt szerencsém, szóval maradt a kétszemélyes, kék székekkel (amik nagyon megtetszettek).
 Ó, és némely asztal lába annakidején varrógép állványként szolgált (ötletes!)
A falakon képek, halkan szólt a zene, akadt vendég bőven ahhoz, hogy kellemes zsongás töltse be a helyet.

Mégsem ezek voltak a kedvenceim. Hanem ez a néhány sor a falon:
Szeretem Pestet, szeretem ahogy ébred Buda
ahogy este Örkénylik a duma, majd a nap kel és fölfénylik a csoda
Felnézek oda ahol van mindenek oka.
Szeretem ahogy a város pezsdül
ezért nem Londont választom pestül 
(Pajor Tamás Szeretem Pestet)

Ami az italt illeti:
3 dl-es kiszerelésért 1300 Ft-ot fizettem, ami elsőre soknak tűnhet, de szerintem megéri (csak az ember saját kreálmánya!).
Tényleg levendulás volt, és forró, bár nekem picit édes, de ez az egyéni bajom. És kaptam ám a tetejére tejszínhabot és kókuszt bőven! Szét is szórtam kavargatás közben ahogy illik.
Plusz jó pont, hogy kérhettek vizet, a forró csoki mellé, mielőtt cukorsokkot kapnátok! Istenem, még erre is figyelnek!

Negatívumot mondanék, ha tudnék, de nem tudok, szóval nem is mondok!

Kellemes hely egy beszélgetésre, vagy ha az ember környezetváltozásra vágyik.
Engem sem háborgatott senki amíg ott ültem, hol merengve, hol ezt a bejegyzést körmölve egy kis füzetbe.

Szerettem a helyet, száz százalék, hogy visszamegyek még. Kíváncsi vagyok, milyen lenne az étcsoki, amit megálmodtam, és a limonádé is érdekelne (a mellettem lévő asztalnál azt ittak és tényleg tele volt gyümölccsel).

Ha van kedvetek próbáljátok ki, és írjátok le hogy tetszett!

Később, rájöttem, hogy aznap kávét még nem ittam, hát gyorsan betértem az első utamba kerülő erre alkalmas helyre, de arról majd egy másik bejegyzésben!


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése