2019. január 31., csütörtök

Januári gondolatok


Sziasztok!
Előre bocsátom, ez a bejegyzés hirtelen elhatározás és napok óta a fejemben keringő gondolatok eredménye.

Hát, blog és írás szempontjából a Január, nem úgy alakult, mint szerettem volna, és gondolom, ezt ti is észrevettétek (ha mégsem, annak örülök).

Szerettem volna havonta kétszer Kávékalandok bejegyzést posztolni, ami csak a tavalyi hanyagságomnak köszönhetően jött össze, hogy őszinte legyek.

Úgy álltam neki az évnek, hogy betartom a múlt évben felállított „beosztásomat” a blogra vonatkozóan.
Alapjáraton a munkából fakadó időbeosztás miatt vagyok hajlamos a hanyagságra. Minden bloggal/írással kapcsolatos dologra (meg persze minden egyéb másra) a szabadnapjaimon van időm, így ezek a napok néha kissé zsúfoltak tudnak lenni.

Persze ott motoszkál bennem a gondolat, hogy bejegyzést kellene írni/ahhoz anyagot gyűjteni, Két Világot írni/anyagot gyűjteni hozzá, és kávézóba menni Kávékalandok végett. Előfordul, hogy egyszerűen csak fáradt vagyok, közbejön valami, vagy a fent említett feladatok közül valamibe jobban belebonyolódom, így valamit elhalasztok.

Szóval nagyon meg kell tanulnom bűvészkedni a napjaimmal, igyekszem, rajta leszek az ügyön!


A másik, amiről szerettem volna, az a Két Világ. Tudom, lassan már két éve írom, és még mindig nem értem a végére. Fontos megjegyeznem, hogy ez is olyan, mint a blogolás, csinálom, ha van rá időm.

A kezdeti verzió - nevezzük a kézirat kéziratának - szerepjáték jelleggel lettek felvéve diktafonnal, és ha jól emlékszem, az is kicsivel több, mint egy évig készült. Ez volt a történet könnyebb része, hiszen amit akkor elhanyagoltam, „nagyjából” dolgoztam ki, esetleg simán elsunnyogtam, most ki kell dolgoznom, anyagot kell hozzá gyűjtenem.

Minden negatívum ellenére, azt kell mondjam szükségem volt az eltelt időre. Sok mindent most kezdek megérteni a történettel és Líviával kapcsolatban. Emellett sok a történeben említett helyszín, esemény, jelenség, probléma a valóságban is létezik vagy megtörtént, ezeknek pedig a tőlem telhető legalaposabban utána szeretnék nézni, ami szintén időigényes elfoglaltság.

Plusz a hónapomat két hétig tartó betegség „színesítette”, ami alatt felfedeztem magamnak az Így neveld a regényedet írástehcnikai blogot, amiből már most nagyon sokat tanultam (lelkesen jegyzetelek is). Rájöttem a hibáimra és többek közt arra, hogy jobban figyelnem kellene a munkámra.Ezen felbuzdulva elhatároztam, hogy elkezdem javítani a már megírt Két Világot. Nem csak a blog miatt, akad pótolni és elsimítani való bőven. Eddig 85 oldalról beszélünk, és nem szeretném megvárni, míg több lesz.

Szívesebben koncentrálnék, most a javításra, írásra, anyagyűjtésre, ebből kifolyólag néhány hétig biztosan nem lesz újabb fejezet a blogon (persze a korábbiak javításra kerülnek).


Ennyit szerettem volna. 
Köszönöm, hogy elolvastátok a bejegyzést!

Bármilyen javaslatot, észrevételt szívesen fogadok.
Legyen szép napotok!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése