2018. február 26., hétfő

A Kodály köröndi ház

Azért írok a házzal kapcsolatban az oldalra, mert egyrészt a mai napig elszomorít ami történt, másrészt mert kapcsolódik a Két Világ regényemhez (még ha az ominózus jelenet elég rövidre is sikerült).

A jelenet ötletének felmerülése után majdnem fél évbe telt, hogy használható képeket és cikket találjak a házról. Akkor még nem terveztem bejegyzést, egyszerűen csak ismerni akartam az épület és a történetét.
Számomra a legmegdöbbentőbb az volt, hogy a tető egyszer már leégett. (Felmerült bennem a kérdés, hogy ha akkor képesek voltak újraépíteni, most vajon megteszik-e? Az ideiglenes megoldás nem tart örökké, csupán néhány évig.)

Rengeteg oldalt megnéztem, mégsem találtam egyetlen képet sem a tűz előtti épületről. Szükségem volt néhányra, hogy jobban el tudjam képzelni a jelenetet.

Egyik délután rám mosolygott a szerencse! Rá akadtam a kép-tér blogra (az ebben a bejegyzében látható fotók forrása a Kép-tér blog, ezúton is köszönöm, hogy használhatom őket)

Harmadik emelet lezárva
Egy elég részletes bejegyzés mellet, számos képet is találtam az épületről. Némelyik múlt nyáron készült (2017 júliusi képek,vannak, amik a tűz előtti években Lantos István (denhoda.blogspot.hu) csodás képei még az ép tetővel, 2012-ből.

Ebben a galériában 2014 júliusban és 2015-ben készült képek vannak.

Tudom ez elég rövid bejegyzés lett, de azt hiszem a képek sokkal többet mondanak a szavaknál.

 Végezetül  Belső felvételek a tomboló tűzről

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése