2018. február 1., csütörtök

Kia Papírszív

KIA
 PAPÍRSZÍV (SZÍVREGÉNYEK 1)


Fülszöveg

Amikor a diákszövetkezet egy könyvesboltba közvetíti ki, Kamilla úgy véli, megtalálta álmai munkahelyét - hiszen hol máshol érezhetné magát jobban egy lány, akihez suttognak a könyvek?
Adrián életét egy őrült titok árnyékolja be, zárkózott, mogorva, többnyire rideg és gúnyos, és a legkevésbé sem vágyik arra, hogy egy szemtelenül fiatal diáklány felforgassa a könyvesboltja mindennapjait.
Első találkozásukkor a vonzalom mégis elsöprő erővel lobban fel közöttük - mindkettejük őszinte bosszúságára...


Facebook csoportba linkelte egy lány, akinek szintén nagyon tetszett a történet.Akkoriban éppen nem volt mit olvasnom, hát gondolam,teszek egy próbát. A fülszöveg felkeltette az érdeklődésem, leginkább mert Kamilla egy könyvesboltban dolgozik... Ez így utólag végiggondolva, azt hiszem, eléggé furcsa indok, de végül minden jól sült el!

Az első fejezet után befészkelte magát a fejembe a történet, valahogy, tudtam, hogy szeretni fogom. Viszont végig féltem, hogy csalódni fogok benne, igazából vártam.....hát mit ne mondjak, feleslegesen, ilyen érzés ugyanis egyáltalán nem környékezett meg, még a későbbi részek során sem.

Több dolog is eszembe jutott, rögtön az elején. 
  Ez a történet olyan, mintha két kedvenc regényem ötvözték volna. Okváth Anna Szonáta Gordonkára és kávédarálóra (akár csak Okváth Anna,  Kia is jól használja a szavakat, gyönyörűen kelt életre egy jelenetet, egy érzelmet),a másik könyv Ashley Carrigan Árnyjátékos (ebben a történetben azt imádtam, mert akárcsak ebben a regényben, egyszerűen helyén volt minden ami egy picit is erotikus.)
 Nem éreztem indokolatlannak egy megjegyzést vagy elejtett  káromkodást csak azért, mert  erotikáról volt szó.
 A szereplők nem beszéltek öt káromkodás per mondat stílusban, és nem tódultak az arcomba obszcén kifejezések, amikor nem kellett volna (igazából nem is voltak benne ilyen kifejezések). Egyensúlyban volt minden, és ez végig is kísérte a történetet.

Akadt benne mágia....vagy bármi is  az de számomra csak még érdekesebbé tette a történetet. Nem volt erősen jelen csak épp annyira , hogy az embert gondolkodóba ejtse. Az olvasón állt, miként tekint ere a motívumra.  
Ez a fordulat meglepett, érdekesebbé tette az egész történetet, plusz, értelmet adott a címnek (mindíg nagy felfedezés, ha megtudom mire utal a könyv címe).

 Kamillát a képessége teszi különegessé, még akkor is, ha szó sincs ilyesmiról, egyszerűen csak pont eltalálja, milyen könyvre van szüksége a vevőnek.

Adriántól kicsit féltem, hogy sablonos rosszfiú lesz, de aztán ez elmúlt és azt kell mondjam, nála emberibbet rég láttam könyvben.
Felmerül a korkülönbség, ami kettejük közt valóban lehet probléma, bár szerintem ez a felektől függ. Néha jót tesz, ha a férfi idősebb, mert a másik, ha hajlandó és figyel sokat tanulhat, talán saját magáról is.

Megismerjük Adrián családját is. Két testvére közül Ákost kedveltem meg a legjobban, azt hiszem az ő házában szívesen laknék. Vagyis, inkább elbújnék oda a világ elől a könyveimmel és a laptopommal, hogy írhassak. Az ő személyisége merőben elétr a többiekétől, ez felkeltette a figyelmem.
Krisszel nem tudtam mihez kezdeni. Számomra ő volt a menő zenész de semmi több. Kíváncsi leszek a róla szóló kötetben mivel rukkol elő a szerző.

Igazi meglepetés volt ez a regény. Gyönyörű szerelmi történet. Figyelemmel kísréni, a karakterek vívődását, ahogyan ráébrednek a saját érzelmeikre. Számomra ettől volt szép.
Hétköznapinak tűnik, valahol mégsem az.
Kíváncsi lettem a folytatásra!
Csak még egy nem szokványos dolog! A lezárás! Nem epilógust kapunk, sokkal inkább felvezetést a második részhez. Ötletes megoldás!

Ha kedvet kaptál hozzá, itt elolvashatod!



3 megjegyzés:

  1. Nagyon-nagyon köszönöm ezeket a kedves sorokat, egytől egyig megmelengették a szívem. :) Nagy boldogság számomra, hogy ennyire tetszett a történet, és nagyon hálás vagyok, hogy írtál róla. Köszönöm szépen! :)
    Kia

    VálaszTörlés
  2. Szia! :)
    Én osztottam meg a facebook-os csoportban, mert szerettem volna, ha mégtöbben meglátják, és elolvassák, mert tudtam, hogy biztos sok embernek tetszeni fog. :)
    Jó volt végigolvasni, amit megfogalmaztál. Nekem is nagyon tetszik a történet, egyszerűen imádtam, az egész sorozatot még nem olvastam végig.
    Ajánlom figyelmedbe a Tündérmesét! :)
    Az a kis történet is eszméletlenül jó, én nagyon szeretem.
    És nekem is az tetszik nagyon Kia írásiban, hogy minden tökéletes, és sehol nem rontja el a dolgokat, én eddig sehol nem találtam belekötni valót, vagy olyan kérdést, amire nem kaptam volna választ. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ó akkor neked jár ezért egy nagy köszönöm, és virtuális ölelés!
      Érdekes, hogy amennyire sötétebbnek mondta a Fekete Főnixet, az állt hozzám a legközelebb.

      Törlés