2017. december 31., vasárnap

Goodbye 2017 Hello 2018!

Sziasztok!
A mai napon sok helyen belefutottam évértékelő bejegyzésekbe, hát gondoltam, most írok egyet én is, mert bizony történt, illetve folyamatban van néhány dolog amiről szeretnék nektek beszámolni.

Először is elénézést kérek, amiért ennyire rútúl elhanyagoltam az oldalt ebben az évben. Őszintén szólva megtorpantam, nagyjából mindennel. Írássla, blogolással. Hónapok teltek el bármilyen poszt néllkül, vagy anélkül, hogy bármin is dolgoztam volna.
Mondhatnám, hogy lefoglalt az iskola, a nyelv tanulás, de az igazság az, hogy elvesztettem a motivációm és minden mást, ami eddig előre vitt.
Aztán jött egy pillanat amikor el kellett döntenem, vagy újra kezdem, és próbálom joban csináli, vagy törlöm az oldalt és írok a fióknak.

Vettem egy nagy levegőt, és az utóbbi mellett döntöttem. Ez volt a foylamat könnyebbik része. Ezt követte, bő egy, másfél hónapnyi tervezés. Részletes elképzelésekkel teleírt papírok, hosszú beszélgetések arról, hogy most akkor mit is szereinék én tulajdonképpen ezzel az egésszel. Néhány eszmecsere alkalmával a távoli jövő felé is kalandoztunk, ami - bár elsőre hihetetlennek hangzott tetszett.

Biztos pont volt a blog megújítása, mind külső, mind név szempontjából. Akadt, aki kérdezte, hogy a név, összefüggésben van- e a mostani projektemmel. Hmm....ha így képzelitek, miért is ne! Bármi lehet.
Én úgy fogom fel, hogy az író fejében létező világ, egy más világ! Mindannyiunk saját kis világa, saját történetekkel, karakterekkel, ahol nincsenek szabályok, minden olyan, amilyennek mi szerenténk.
A fejlécemet Ria barátnőm csinálta, aki az előzőt is. Ezt is végtelenül imádom!! Szándékosan egyszerűbb dizájnt választottam, bár ezt is hetekbe került kiválasztani, eldönteni. Sokáig egyéni oldlat szerettem volna, végül mégis egy sablon mellett döntöttem. Nem bántam meg.
Az előnőzél sokkal rendezettem lett a kinézet, néhány bejegyzésemet töröltem, vagy átírtam.

Ha már bejegyzések! Mivel minden link az előző tbarbarablogja oldalra mutatott, azokat törölnöm kellett, majd újra feltenni. Ott kihullot pár szál hajam, de semmi komolyabb veszteség nem ért!

Ami a regényeimet illeti! Mivel azokat is újra kell feltennem, gondoltam átnézem, és egy minimális javítást követően töltöm fel őket. Ez folyamatban van a Minden Összedől és az Összetörve esetében is. Ilyenkor a történeten nem változtatok, csuuán a hibákat igyekszem mérsékelni, illetve a fejezeteket újra elosztani. Korábban szinte javítás nélkül posztoltam mindent, mert azt hittem minnél gyorsabban felkerül annlá jobb lesz. Na ez hiba volt, ami a Minden Összedőlnél különösen meglátszik.

A Két Világ sajnos a tervezettnél lassabban kerül majd fel, de azzal igykeszem haladni. Annyit elárulok, a kézirat már kész, a javítás viszont több időt vesz igénybe, mint gondoltam. Nem szeretném a korábban elkövetett hibáimat ismét elkövetni, ami azt hiszem bizonyos szempontból érthető.

  Tervezek több novellát írni az oldalra, továbbá az interjúimat is bővíteni szereném.

Instagram oldalamat is elérte a változás, aholvá egyelőre könyves képek kerülnek ki, de tervezek saját írásaimból is rövid idézeteket is mutatni, amolyan kedvcsinálónak, meg amit éppen lencsevégre kapok.

Teljesen új volt számomra a Facebook oldal, amit már nagyon rég szerettem volna megcsinálni, de nem tudtam hogyan is nézzen ki, ennél fogva egyszerűen neki sem mertem állni. Most viszont elkezdtem. A legkönnyebben úgy tudnám leírni, hoy minden, ami a blogra nem fért fel. Cikkek, képek, zenék, gondolataim. Szóval kissé személyesebbre szereném venni a figurát.
Remélem, akik arra tévednek, találnak nekik tetsző tartamat.

Köszönöm, hogy elolvastátok!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése