2019. augusztus 28., szerda

Kávékalandok - MonChéri


Helyszín Mon Chéri Coffee Shop (Károly Krt. 12)

Online https://www.moncheri.al/en/

Ital Hosszúkávé, tiramisu torta

Ára 1170 Ft.




Egy   pesti barangolásom alkalmával találtam rá a helyre, szóval egyáltalán nem volt betervezve. És mennyire jól tettem, hogy bementem.

Kezdjük a kiszolgálással, amivel teljesen elégedett voltam. Sorban végig kérdezték, mit szeretnék, valamint, hogy erősebb vagy gyengébb kávéból szeretném-e az italt. (a tejet például kis papírpohárban kaptam a kávé mellé, hogy tetszés szerint adagolhassam).

Maga a hely, azonnal levett a lábamról.

Sötét árnyalatú színek domináltak (fekete, barna, zöld). Imádtam! Plusz megkaparintottam magamnak egy igazi kényelmes süppedős fotelt, ami olvasáshoz tökéletesnek bizonyult (ha nem egy kávézóban lettem volna, teljesen belehajtogatom magam, de persze nem tettem).

A hátsó rész a legtökéletesebb munkára, tanulásra, vagy akár írásra. Talán furcsán hangzik, de ahogy körbe néztem az jutott eszembe, ezen a helyen tényleg tudnék írni.

De a kávéról még egy szót sem szóltam, annyira lekötött a hely. Erős volt, keserűség és utóíz nélkül. A sütemény krémes, tökéletesen illett hozzá (bár én hiányoltam belőle a kávé ízét, de ennek az otthoni recept az oka). Szuperül kiegészítették egymást.

A kínálat bőséges, hosszú percekig is vívódhat az ember, mire kitalálja mit szeretne (kávék mellett tea, shake és smoothie is kapható, hogy csak néhányat említsek, és akkor a süteményekről még nem is beszéltem). Az italok némelyike választható 300 vagy 400 ml-es kiszerelésben (természetesen elvitelre is).

Összességében ez a hely alkalmas könnyed beszélgetésre és munkára egyaránt. Szóval bátran ajánlom bárkinek, próbáljatok ki mindent, amihez csak kedvetek van.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése