2018. április 4., szerda

A csúszás okai-off


Sziasztok!

Mikor újrakezdtem a blogot megfogadtam, hogy a tartalom gyártásnak, posztolásnak lesz egyfajta folyamatossága. Hétfőn blogposzt, Kedden insta tartalom, Szerdán könyves kép a Facebook oldalra, csütörtöki könyves vélemény és a Pénteki dallamok, hétvégén pedig kávé.

Eleinte sikerült tartanom a lépést az elképzeléseimmel, mostanában viszont úgy érzem egyfajta lejtmenetben vagyok amit el szerettem volna kerülni. Nem vagyok eléggé aktív, a posztokkal pedig nem egyszer csúszok, némelyiket(főleg a képeket) teljesen elhagytam.

Szó sincs alkotói válságról, az ok csupán annyi, hogy egyéb teendők miatt fontossági sorrendet kellett felállítanom, ahol az írás, illetve a blog a lista végére került. Tűnhet mindez kifogásnak, de értelmetlennek tartom hullafáradtan a gép elé ülni, és a tartalmakon görcsölni, aztán pedig valami értelmetlen dolgot odadobni, csak mert kell.

Nem áll le az oldal,  csupán kevésbé lesz aktív. Szeretném a türelmeteket és megértéseteket kérni ezügyben. Június közepére legkésőbb remélem helyre állnak a dolgaim és ismét a kellő figyelmet fordíthatom a az írásra és minden másra.

Az  elképzelésem annyi volt, hogy az eredeti „Barbara blogja” helyett a Másvilág összeszedettebb és jobb legyen. Tudom meglehetősen távol vagyok ettől, és ez a poszt sem egy pozitív változást sugall. Nem akarok megmondó blogger lenni, a könyves véleményeimet azért teszem nyilvánossá, mert egyszerűen miután elolvasok egy könyvet ki szeretném adni magamból mit gondolok róla, milyen érzéseket ébresztett bennem.

Kezdetben nem akartam mást csak egy helyet az írásaimnak, ami jobb, mint az asztal fiókja, és bárki, ha kedve tartja beleolvashat, ugyanakkor senkit sem zavarnak. Az ötlet bevált, olvassátok őket és senkit sem zavarnak.

Köszönöm, hogy elolvastátok a bejegyzést!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése