2018. január 18., csütörtök

Zakály Viki Egyszercsak

ZAKÁLY VIKI
EGYSZERCSAK (GÁBRIEL DUOLÓGIA 2)



Fülszöveg
Miután ​az ambiciózus újságíró-gyakornok, Hollád Liza megírta cikkét a rejtélyes Gábrielről, úgy tűnt, magában is sikerül lezárnia az Erik-történetet, és exkollégája, Barni mellett végre megtalálja a boldogságot. A látszólagos nyugalom azonban nem tart sokáig; az arrogáns új főszerkesztő, Meyer Maya oldalán az elfelejteni vágyott férfi is visszasétál az életébe. A baj csőstül jön, és Liza egyedül legjobb barátjára, Zsófira és határtalan képzelőerejére számíthat. Barni gyakorlatilag elérhetetlenné válik a számára, és egyre világosabb, hogy nem csak a fizikai távolság miatt. Ebben a helyzetben nem csoda, hogy Liza nem tud ellenállni a jóképű ismeretlen, Szabolcs közeledésének, aki sokáig rejtegeti valódi énjét a lány előtt. Mindeközben egy másik titokra is fény derül: Erik felfedi Gábriellé válásának történetét. 
Zakály Viki Egyszeregyének folytatásában Liza bonyolult érzelmei mellett készülő kéziratával is megküzd. Vajon kusza szerelmi életében és írói válságában is ugyanaz a személy jelenti a megoldást? 
Ha senki sem bujkál tovább, minden a helyére kerül.

Nagyon vártam ezt a könyvet, főleg az első rész vége után.
A borító megmaradt, csak a színek változtak, amit egy pillanatig sem bántam.  A cím találó... sok mondatot lehetne így kezdeni ezzel a történettel kapcsolatban. Na, de!
Liza túl van élete talán legnehezebb időszakán, de a stílusa és a fantáziája még a régi. Jókat derültem rajta!
Zsófi még mindig a józanság hangja, de azért ő is megéri a pénzét.
Barni...feldühített azzal az e-maillel, és a váratlan felbukkanásával sem tudtam mit kezdeni. Viszont annak  beszélgetésnek meg kellett történnie.
Erik történetét egy teljes könyvön keresztül tudtam volna olvasni. Az vele kapcsolatos részek lettek a kedvenceim.
Mit csináljak veled Erik? Sokat gondolkoztam rajta, és nem tudom elítélni, vagy rossz véleménnyel lenni róla. Hozott egy döntést, és mivel semmije sem maradt mit veszíthetett volna? Sok mindent nyert, többek közt egy barátot is Alfonz személyében.
Visszatérve Erikre, amit tett, azzal senkinek sem ártott, inkább örömöt szerzett ☺️senki sem járt rosszul. Most őszintén! Melyik nő ne vágyna egy olyan estére... 
Az erotikus jelenetek megírása ezúttal is jól sikerült. Bár néha meredeknek tűntek a szituációk, mégsem zavart annyira, mint hittem.
Szabolcs.... Meglepetés volt. Lizával való kapcsolata cseppet sem szokványosan indult. Sok vicces pillanatot szereztek nekem ők ketten. Aztán  kiderült, aminek ki kellett, és más szemmel néztem a férfira. Hirtelen nem tűnt túl jó ötletnek, hogy egy párt alkotnak. Akadt olyan pillanat, amikor kis híján lemondtam róla, de végül jól döntött. Nem rossz ember, csak nem Liza a neki való.
Maya viszont cseppet sem zárta magát a szívembe. Remélem nekem sosem lesz ilyen főnököm...
A lezarás egyáltalán nem lepett meg, erre számítottam. Csak azt szerettem volna, az író indokolja meg Liza választását... Aztán rájöttem nincs rá szükség, ha másként dönt talán még dühös is lettem volna rá, hiszen csak magát csapta volna be.
Ildikó! Istenem, egy régi ismerős! Szerencsésen alakult az élete.
Szóval szerettem! Hétköznapi... és valahol mégsem. Szórakoztatott, miközben kérdéseket vetett fel bennem.
Izgatottan várom mi lesz a szerző következő műve!

A Viki könyveiben szereplő zenéket pedig itt megtalálod!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése