2018. január 21., vasárnap

Hetedik fejezet

Nem tudom meddig beszélgettünk, de mire kettőt pislogtam, már együtt vártuk a buszt a sötét utcán.
- Szóval, legyen következő alkalom? – tette fel a korábbi kérdést. Ránéztem. Azt sem tudtam, mit csinálok. Kisimítottam egy tincset a szeméből, úgy válaszoltam:
- Legyen. – elég közel hajoltam hozzá, hogy az ajkunk össze érjen. Egy váratlan szélrohamtól megborzongtam. Megszűnt a varázs, de mielőtt végleg kitisztult volna a fejem a nadrágzsebébe csúsztattam egy cetlit. – Hívj, ha látni szeretnél! – próbáltam komolynak tűnni, de végig mosolyogtam.
- Jó éjt! – mielőtt elléphettem volna, mosolyogva hozzám hajolt. Azt hittem, meg fog csókolni, helyette a homlokomat puszilta meg. – Vigyázz magadra! – mondta, mielőtt felszálltam volna buszra.

Tomi
A bennem kavargó érzelmektől teljesen kifordultam magamból. A csók, bár nem volt igazi, csak olaj volt a tűzre. Előtte is elmentem a kávézóba, de hiába. Ám a mai este, mikor megláttam, hogy ott ül az asztalnál, úgy döntöttem, mindent felteszek egy lapra.
Reméltem, sikerült lepleznem, mennyire ideges vagyok, bár ahogy elnéztem őt a beszélgetés során, neki nem sikerült nagyon titkolnia az érzelmeit. Zavarában a haját csavargatta, amin jót mulattam.  Meglepődtem azon, hogy a testvéreimről beszéltem neki. Normális esetben elég volt rájuk gondolnom, és máris kijöttem a sodromból, ma este viszont megfeledkezem minden rossz emlékről. Hosszú évek óta először gondolkoztam el azon, milyen életem lenne, ha normális családban növök fel.
Az a pár pillanat, amíg kimondta, hogy találkozni szeretne velem, őrjítő volt. A keze érintése még inkább.
- Legyen. – iszonyú erős késztetést éreztem arra a bizonyos csókra. Az utolsó pillanatban, mégis meggondoltam magam. Korai volt még, és nem akartam semmit sem elrontani a kapkodásommal. Mikor a farzsebembe csúszatta a számát, úgy tűnt, a keze leheletnyivel tovább időzött ott. Látszott rajta, hogy kissé zavarban van, de a szemében ott volt a folytatás ígérete
Tudtam, hogy még megkeresem.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése