2018. július 21., szombat

Kávékalandok - Cafe Frei

Helyszín: Cafe Frei Árkád
Online: cafefrei.com
Ital: Arab Kávé Gahawa


Ezúttal könnyebb dolgom volt, hiszem nem most jártam ott először.

Ha oda készülök kávézni, előtte mindíg az oldalon tájékozódom az újdonságokról. Maximálisan elégedett vagyok ezzel a felülettel, mert minden olyan információt megtalálok, amire szükségem lehet. Sőt, maga a design is megújúl bizonyos időközönként, amit felfedezni mindíg külön élény.

A széles választék mellett, mindíg van egy "Hónap Kávéja" amit  mint a neve is mutatja csak az adott hónapban lehet kapni és amennyire én tudom nem mindíg kerül rá az itallapra (a Skandináv Multkulti is hónap kávéja volt valamikor a múlt évben vay talán előtte és most is szerepel a kávélapon).
Koffein tartalmú italokon kívül limonádék, forrócsokik is várják az embert. Emellett kapható süti és bizonyos helyen fagyi is. Előbbi drágának tűnhet, viszont a megfelelő feketével biztosra veszem, hogy felejthetetlen párost alkotnak.

Választani mindíg nehéz. Örök dilemma, hogy kipróbáljak valami újat, vagy maradjak a már jól bevállt italoknál.
A képen látható kávét nem most kóstoltam először. Annyit mondanék róla, hogy fekete,  édes, egyáltalán nem keserű. Viszont erős, szóval óvatosan vele! Ja és cukor szigorúan tilos! Igen, pont úgy kapod meg, ahogyan a képen kinéz (erős a gyanúm, hogy az egy jobbkezes kiöntő, szóval a balkezeseknek sok szerencsét hozzá).

Igazából, ha végiggondolom, sosem ért negatív tapasztalat náluk. Kivéve, hogy egysze nem azt kaptam amit rendeltem, de előfordul az ilyesmi. Nem elég a kávézó alapzaja, a plázából is mindenféle beszűrődik, vagy én beszéltem hallkan nem tudom. Nem tettem szóvá a dolot, jó érzéssel elfogyasztottuk a rendelést.

Emellett két olyan dolgot mondanék ami talán negatívnak tűnhet, bár szeritem valóban nem az. Hívjuk csak számomra zavaró dolgoknak, amelyekrős megjegyzem senki sem tehet.
Egy kávézó esetében nekem nem csupán a koffein tartalmú italal a lényeg, hanem hogy picit kiszakadjak a megszokott dolgokból, elvonulhassak egy csendesebb helyre. Ezkeknek a kávézóknak a többsége ahogy már korábban is írtam, plázákban található, ami ugye zajos .és ez bizony zavaró tud lenni, bár tegyük hozzá ez a hangulatomtól is függ.
A másik dolog, a hely szűkössége. Sokszor attól félek, valakit meglökök vagy engem löknek meg, miközben a rendelésemmel az asztalomhoz sétálok. Oké, ezek csak szőszálhasogatásnak tűnnek, de vígasztalásul mondom, meg kelllett erőltetnem magam, hogy ezt a bekezdést összehozzam.

Ennyi lett volna ez a bejegyzés, tudom nem keltett túl szakszerű benyomást de a saját tapasztalataimat szerettem volna leírni. Szívesen várom a tiéteket is, ha már megfordultatok valamelyik Cafe Freiben.

A későbbiekben is szeretnék Kávékalandos bejegyzést, várom az ötleteiteket, hová menjek lekgközelebb!

Utólag itt hagyok egy videót, melyben Friderikusz Sándor Frei Tamással beszélget.

2 megjegyzés:

  1. Szia! Tetszett a bejegyzés én személy szerint imádom ezt a helyet, nem rég nyitott a közelünkbe es azóta imádok oda járni. Ha még nem kóstoltad a jegeskávékat, ajánlom. Nekem azok a kedvenceom, imádom őket! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ó azok is nagyon jók! Főleg ebben a melegben :-)

      Törlés